شبکه های اجتماعی
درباره من - رضا مهدوی

رضا مهدوی، مشاور برند سازی و بازاریابی ، دکترای مدیریت اجرایی با گرایش استراتژی از موسسه ماهان، نویسنده کتاب واژه نامه برند

مدیرعامل کنونی شرکت تله کوله ، مدیر ارشد برند در شرکت صباایده ، مدیر برند در MCCI (همراه اول) ، مدیر برند و تبلیغات در شرکت رایتل ، مدیر بازاریابی PBteb ، مدیر پروژه Wimax ایرانسل ، مدیر بازاریابی شرکت هیوندا موتور (آسان موتور)

سوابق اجرایی

مدیر برند در شرکت های
aparat_logo_fa_color_black_1100x400
250px-Hamrahe_Aval_logo
COLOR
مدیر بازاریابی برندهای
Hyundai-logo-download-png
Framesi-LOGO
logo_riester-1
irancell-logo
مدیر پروژه برندسازی وایمکس ایرانسل و متخصص اسپانسرشیپ و حمایت های تبلیغاتی
  • پیاده سازی استراتژی برند
  • مدیریت تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای
  • مدیریت تبلیغات دیجیتالی

اهم فعالیت ها

تدوین و پیاده سازی استراتژی برند
تدوین استراتژی نامگذاری
طراحی و اجرای کمپین های موفق تبلیغاتی
برندسازی داخلی
مدیریت هویت بصری
استراتژی نامگذاری
مدیریت رویدادها
معماری برند
برنامه ریزی رسانه

سوابق مشاوره

شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل؛ به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور در گروه Full MVNO و همچنین ارائه کننده خدمات نسل چهارم شبکه همراه بازار خدمات ارتباطی همراه کشور می شود.

هولدینگ سرمایه گذاری گلدن تک

گروه گلدن تک مجموعه ای از موسسات و شرکت های پیشرو در حوزه تولید محتوا، تلکام و خدمات ارزش افزوده (vas)، در بستر اپراتورهای تلفن همراه و سایر بسترهای فضاهای دیجیتال می باشد.

بستنی حاجی بابا

یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای بستنی در کشور با بیش از ۶۰ شعبه

جار

بزرگترین پلتفرم فروش مجله و روزنامه در ایران

سوابق تدریس

برگزاری کارگاه ها و سمینار های محتلف در حوزه برند سازی

mahan-logo
220px-AKUT.svg

ویدیوها

مصاحبه های رضا مهدوی

مصاحبه NAMEHNEWS با رضا مهدوی

در سال‌های اخیر شاهد تغییراتی در ظاهر و عملکرد برخی برندهای بزرگ نظیر بانک سامان ، ملت و… بوده‌ایم؛ تغییری که به یکباره موجی را در حوزه بازسازی برند ایجاد و سایر سازمان‌ها را نیز به بازسازی برندشان ترغیب کرد. رنگ، لوگو، لباس پرسنل و… مواردی بود که برخی از این سازمان‌ها درصدد تغییر آن برآمدند، اما در بسیاری از موارد، تغییری در نحوه ارائه محصول و خدمت دیده نشد. به گزارش نامه نیوز، این مسئله نشان از آن دارد که این شیوه بدون استراتژی و تحقیقات هدفمند و صرفا برای جا نماندن از رقبا صورت گرفته است. وقتی برندسازی مجدد ناقص و بدون استراتژی انجام شود…ادامه مطلب

مصاحبه mbaNEWS با رضا مهدوی

واژه‌نامه‌ منبعی مرجع است که اطلاعاتی راجع به گروهی از اشکال زبانی شامل کلمات، عبارات، کلمات اختصاری‌ و… را به مخاطبان ارائه‌ می‌کند. معنای این واژه ها به مانند راهنمایی برای ارتباط بهتر میان مخاطبان عمل می‌کنند. همگی ما برای ایجاد یک ارتباط بهتر نیاز به پیام‌ها و زبانی مشترک داریم. حال گردآورندگان “کتاب واژه نامه برند” عنوان می‌کنند: همواره یک مشکل ارتباطی میان مشاوران و مدیران ارشد برندها و صاحبان کسب‌ و کار در ایران وجود داشته است. این مشکل عدم وجود یک زبان مشترک میان آنهاست. بهترین راه‌حل این مشکل…ادامه مطلب

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!