کارگاه تخصصی” استارتی برای برند شدن ” برگزار شد

توسط ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ اخبار بدون دیدگاه

چگونه استارت آپ خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم

استارتی برای برند کردن محصول

سرفصل ها :

  • برند چیست؟
  • نقش تحقیقات بازاریابی در برند سازی
  • تدوین استراتژی برند برای استارتاپ
  • طراحی و پیاده سازی هویت برند
  • پیاده سازی استراتژی برند در استارت آپ
  • چرخه مدیریت مدیریت برند
  • مطالعات موردی
  • تدوین یک استراتژی در کارگاه به صورت عملی
  • پیاده سازی استراتژی برند در ویدیو مارکتینگ

 

بر خلاف باور عموم، برندسازی، انتخاب نام و تبلیغات نیست بلکه تدوین و پیاده سازی استراتژی درست و مناسب، در جای جای کسب و کار است. در این کارگاه خواهید آموخت که چگونه یک استراتژی برند موفق تدوین کرده و آنرا پیاده سازی کنید. می آموزید که چگونه برند از درون سازمان شما ساخته می شود و برندهای بزرگ جهانی چگونه ساخته می شوند و پایدار می مانند.

 

کارگاه تخصصی استارتی برای برند شدن

کارگاه تخصصی برندینگ

زمان : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷ ساعت: ۱۶ الی ۲۰
مکان: تهران میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مهلت ثبت نام برای حضور در این دوره ها، به این وبسایت مراجعه فرمایند.

نظر شما

ایمیل شما منتشر نمی‌شود.