خرید کتاب واژه نامه برند

واژه نامه برند

کتاب واژه نامه برند

برندهای زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده اند. بعضی موفق بوده و برخی شکست خورده و از گردونه رقابت حذف شده اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب و کار های کوچک و بزرگ در ایران، عدم پیروی از دستورالعمل های علمی برندسازی است. برخی از مدیران سنتی، به برندسازی اعتقاد ندارند و برخی دیگر، زمانی که کسب و کارشان توسعه پیدا می کند و خود را در عرصه رقابت تنگاتنگ با رقبای قدرتمندشان می بینند، نیاز به حضور مشاوران برند و بازاریابی را احساس می کنند تا بتوانند سهم بازارشان را حفظ و یا افزایش دهند. اما همواره یک مشکل ارتباطی میان مشاوران و مدیران ارشد برندها وجود داشته و آن، عدم وجود یک زبان مشترک میان آنها است.

وجود یک زبان مشترک در هر حوزه ای، یک ضرورت است. یکی از مواردی که کمتر به آن پرداخته شده است، حوزه برند و برندسازی است. از آنجا که این علم در کشور ما نوپاست و هنوز راه زیادی تا بومی سازی این علم در کشورمان داریم، تلاش کردیم تا با گرداوری واژه نامه برند، زبان مشترکی بین صاحبان صنایع و کسب و کار و مدیران برند و بازاریابی بوجود بیاوریم. راه حل این مشکل را در گردآوری و ایجاد یک واژه نامه برند دیدیم که بتوان از آن به عنوان زبان مشترک بین مشاوران و مدیران استفاده کرد. با مطالعه این کتاب شما با کلیه اصلاحات کاربردی حوزه برند آشنا شده و می توانید ارتباط بهتر و موثرتری را در حوزه برند و بازاریابی برقرار کنید. صاحبان کسب و کار با مطالعه این کتاب با اصطلاحات حوزه برند آشنا می شوند و می توانند صحبت های مشاوران و مدیران برند و بازاریابی شان را رمز گشایی کنند. متخصصان حوزه برند نیز با مطالعه این کتاب به یک زبان مشترک می رسند و همه، تعریفی مشترک از اصطلاحات این حوزه خواهند داشت. گرداوری و ترجمه این کتاب در طول دو سال انجام شد و تلاش کردیم تا بهترین معادل های فارسی را انتخاب و توضیحات کاملی را ارائه کنیم. منبع اصلی این کتاب، واژنامه شرکت اینتربرند است اما توضیحات برخی از واژه ها برای درک بهتر، بسط داده شده است . امید است با ارائه پیشنهادات و انتقاداتتان، ما را در بهبود این کتاب یاری نمایید. از طریق ایمیل rezamahdavi1980@gmail.com با ما در تماس باشید و ما را از نظرات ارزشمندتان بهره مند نمایید.

کتاب واژه نامه برند / رضا مهدوی – محمد قاضی زاده / زمستان ۱۳۹۱