اگه فکر میکنین برند یعنی یه لوگوی جذاب یا یه فونت خاص، باید بگیم برند مجموعه ای از اتفاقاته که حول یه نام تجاری مهندسی می شه.
برند یعنی تجربهای که حتی وقتی تبلیغات تموم شده، توی ذهن مخاطب میمونه. ما توی آژانس رضا مهدوی یه تیم ۲۰ نفرهایم که هر کدوم یه تیکه از پازل برندینگ توی دستمونه؛ از استراتژی و تحقیقات بازار گرفته تا خلاقیت و تولید محتوا. پشت هر ایدهمون، سالها تجربه نشسته و هر کاری که میکنیم، یه پایه علمی و دانشی داره. نه از روی حدس و گمان، نه بر اساس ترندها.ما قبل از اینکه طراحی کنیم، فکر میکنیم؛ قبل از اینکه کمپین بچینیم، گوش میدیم. چون تا برند معنا نداشته باشه، هیچ خلاقیتی به دادش نمیرسه. اینجا قراره فقط یه برند نسازیم، قراره یه تصویر موندگار توی ذهن جامعه حک کنیم.
امروز که دارم اینو مینویسم، یک قول مهم به خودم میدم: از این به بعد برندسازیرو فقط یک کار تخصصی نمیبینم، یک اثر میبینم. چند ماه همکاری با آژانس رضا مهدوی برای من فقط یک پروژه نبود، یه جور بازتعریف بود. یه معنای جدیتر از برند ساختن، برندی که دنبال شلوغی و شعار نیست، دنبال اثرگذاریه. دنبال اینه که وقتی نیستی، حرف و نگاهت هنوز نفس بکشه. این همکاری برای من مثل یه آینه بود، آینهای که نشونم داد چطور میتونم سهم صد درصدی خودمو بردارم، چطور میتونم صدای واقعی آفتاب و مسیرم رو شفافتر کنم و چطور هویت رو از دل تجربههام بکشم بیرون، نه از روی فرمولها. صادقانه بگم من با رضا و تیمش، یه مدل جدید از فکر کردن رو تجربه کردم؛ مدلی که توش برند یعنی اثر بلندمدت، نه سر و صدا. رضایت کامل دارم از این همکاری و قدردانم بابت مسیری که کنارم ساخت. ممنون از همراهی، دقت و صداقتی که پای کار میارید. این مسیر تازه شروع شده.
تجربهی همکاری با رضا مهدوی برای من واقعاً ارزشمند بوده. او آدمی مثبت، خلاق، متواضع و خوشاخلاق است و همین باعث میشود تعامل با او همیشه راحت و لذتبخش باشد. چیزی که برای من خیلی برجسته است، نگاه متفاوت و پیشنهادهای خلاقانهای است که خارج از چارچوبهای معمولاند اما کاملاً قابل اجرا هستند. رضا در انتقال دانش و تجربههایش و حتی ارتباطاتش سخاوتمندانه عمل میکند و حضور کنار او همیشه همراه با یادگیری است. بودنش بهعنوان مشاور برندینگ برای شرکت ما یک امتیاز بزرگ و اثرگذار محسوب میشود.
رضای عزیز یاریرسان ما بود در پروسهای که نیاز مبرمی به تغییر داشت اما ما جرأت تغییر و نگرش آن آیندهای که او متصور است، را نداشتیم و رضا به درستی و با جسارت ما را در مسیر رهنمون کرد و آن چیزی که درون مایه ذهن ما بود و میتوانست به کسب و کار ما و منش ما وصل بشود را در ما پیداکرد و در واقع به ما کمک کرد به سمت یک هویت مفهومی حرکت کنیم. حتی در مسیر نامگذاری، رضای عزیز نقش قدرتمندی ایفا کرد. ما در ریبرندینگ، نامی را بر محصولاتمان گذاشتیم که رضاجان به ما پیشنهاد کرد و همیشه از او ممنونم، از جسارت و قدرتی که برای تغییر و حرکت دارد. مطمئن هستم یکی از زبدهترین و منحصربه فردترین افراد در پروسه تبلیغات و برندینگ، رضا مهدوی بوده و خواهد بود. برای او آرزوی بهروزی و شادکامی دارم و قدردان او و همکاران خلاق و هنرمندش هستم.
جوپا قبل از همکاری با تیم رضا مهدوی، یه برند دوستداشتنی بود؛ اما بعدش تبدیل شد به همون شخصیت شیطون و بامزهای که امروز همه میشناسن. خود رضا جان و تیمشون با دقت و وسواس، هویت بصری و لحن ما رو دوباره ساختن و کمک کردن جوپا تبدیل بشه به یه کاراکتر واقعی با حالوهوای مخصوص خودش. همکاری باهاشون یکی از بهترین تصمیمهای مسیر رشد جوپا بود.