شبکه های اجتماعی
وایمکس ایرانسل - رضا مهدوی
هیوندای
مرداد ۱۹, ۱۳۹۷

مدیریت پروژه برندینگ وایمکس ایرانسل تجربه جذاب و ارزشمندی بود.  وایمکس ایرانسل کمک شایانی به ارتقای تصویر برند این شرکت کرد. معرفی وایمکس به صورت متفاوتی اجرا شد و از ابتدا تصمیم گرفته شد تا مسیر تبلیغات وایمکس از موبایل جدا شود. خلق یک کاراکتر به عنوان سمبل وایمکس یکی از این اقدامات برای ایجاد تمایز بود اما از آنجا که ما را با چالشهای فراوانی در تولید تیزرهای تلویزیونی مواجه کرد، پس از مدتی مجبور به حذف آن از تبلیغات تلویزیونی شدیم.

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!