برند سازی Archives - رضا مهدوی

بی نهایت - طرح نامحدود رایتل - رضا مهدوی

رایتل

توسط | | بدون دیدگاه

رایتل تجریه کاری پرچالشی برای من بود. اگرچه تجربه کار در صنعت مخابرات را داشتم اما معرفی یک تکنولوژی جدید و تغییر عادات مردم کار ساده ای نیست. کمپین‌های جذاب و خلاق زیادی را با کمک آژانس های مختلف تبلیغاتی اجرا کردیم. برخی از آنها عبارتند از : “از بی نهایت لذت ببرید”، “از سرعت واقعی لذت ببرید” ، ” یک ماه کامل با رایتل” ، ” رایتلی زندگی کن” ، ” در هنگام رانندگی پیامک نزنید” ، ” ۳G چیست؟”

بیشتر بخوانید
همراه-اول

همراه اول

توسط | | بدون دیدگاه

ایجاد واحد جدیدی به نام اداره مدیریت برند در همراه اول تجربه بی نظیری بوده. در بازار رقابتی فعلی در صنعت مخابرات، همراه اول نیز نیاز دارد تا با مدیریت برند خود ضمن حفظ جایگاه فعلی در بازار، نسبت به افزایش سهم بازار خود اقدام کند. مدیران ارشد همراه اول نگاه ویژه ای به مقوله برند دارند و این نگاه برای تیم مدیریت برند پشتوانه قدرتمندی است. در حال حاضر به همراه تیمم بر روی تقوتیت ارزش برند همراه اول  کار می کنیم. به امید رسیدن به چشم انداز برترین اپراتور تلفن همراه کشور؛ “محبوبترین شرکت ایرانی”

بیشتر بخوانید
کمپین تبلیغاتی تفال

کمپین تبلیغاتی تفال

توسط | | بدون دیدگاه

کمپین معرفی زودپز های کلیپسو کنترل تفال و کمپین جامع تبلیغاتی تکنولوژی ترمو اسپات، ماحصل فعالیت های من در شرکت گروپ سب پارس نماینده رسمی تفال غیر برقی در ایران بود. به جرات می توانم بگویم، محصولات تفال در نوع خود بی نظیر است. آشپزی با محصولات تفال، تجربه خوشایندی است که این برند فرانسوی به مشتریانش می دهد.

بیشتر بخوانید
وایمکس ایرانسل

وایمکس ایرانسل

توسط | | بدون دیدگاه

مدیریت پروژه برندینگ وایمکس ایرانسل تجربه جذاب و ارزشمندی بود.  وایمکس ایرانسل کمک شایانی به ارتقای تصویر برند این شرکت کرد. معرفی وایمکس به صورت متفاوتی اجرا شد و از ابتدا تصمیم گرفته شد تا مسیر تبلیغات وایمکس از موبایل جدا شود. خلق یک کاراکتر به عنوان سمبل وایمکس یکی از این اقدامات برای ایجاد تمایز بود اما از آنجا که ما را با چالشهای فراوانی در تولید تیزرهای تلویزیونی مواجه کرد، پس از مدتی مجبور به حذف آن از تبلیغات تلویزیونی شدیم.

بیشتر بخوانید
هیوندای

هیوندای

توسط | | بدون دیدگاه

صنعت خودرو، یکی از جذابترین صنایعی بود که تابحال در آن فعالیت داشته ام. اگرچه در ایران فضا خیلی رقابتی نیست و تعداد بازیگران این حوزه محدودند اما تجربه همکاری با یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان، تجربه ارزشمندی بود. بومی سازی دستورالعمل های برند هیوندای، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، خرید رسانه، مدیریت بودجه های تبلیغاتی، مدیریت رویدادها و نمایشگاه ها، یکپارچه سازی نمایندگان فروش، برخی از فعالیت هایم را تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید