تولید محتوا
در پایان سال 2021، washington institute اعلام کرده که بیش از 69% ایرانیان کاربر اینستاگرام هستند. این رسانه قوی فرصتی است تا کسب و کار خود را به راحتی به کاربران ایرانی که بالغ بر نصف جمعیت کشور است معرفی کنید.
برای تولید محتوای هدفمند و موثر نیاز است تا استراتژی محتوایی داشته باشید.

تولید محتوای اینستاگرام برای نوشابه انرژی زا کرملین با همکاری آژانس 1001 برندینگ








تیزر تلویزیونی فیلیمو
یک ایده خلاقانه که بر اساس استراتژی یک برند تعریف شده، میتونه تاثیر پذیری چندین برابری بر مخاطبان داشته باشه. عنصر اصلی غافلگیری باعث شده تا استراتژی برند فیلیمو به خوبی در این تیزر پیاده سازی بشه.
ایده پردازی برای این تیزر در اتاق خلاقیت آژانس رضا مهدوی انجام شده و تولید آن بعهده آژانس صبا ویژن بوده است.
تولید محتوای اینستاگرام








