• Let`s Build a Real Brand

وبلاگ

توییت ایلان ماسک
محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی
محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context

چرا سه تا آیکون ساده تلسکوپ، آدمک و قلب، باید تو توییتر، بیشتر از دویست هزار لایک بخوره، بیست و پنج هزار بار ریتوییت  و هزار و پونصد بار کوت بشه؟؟؟؟؟!!!!! جواب ساده است. چون…

read more
استراتژیست و سرآشپز
استراتژیست و سرآشپز ۵۱۲ ۲۹۳ رضا مهدوی
استراتژیست و سرآشپز

دیروز داشتم با یکی از مشتریام درد دل می کردم. میگفتم مشکل ما استراتژیست های برند اینه که ارزش کار ما به دلیل سطح پایین آگاهی صاحبان کسب و کار از مقوله برند(البته برند با…

read more
تمام برندهای گروه سولیکو
معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو ۸۲۲ ۵۲۲ رضا مهدوی
معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو

کاله در مواجهه با بحران اخیر ضعیف عمل کرد و زمان طلایی برای پاسخگویی رو از دست داد. بحران در روابط عمومی مثل آتش سوزیه. اگه مثل من تجربه مواجهه با آتش رو داشته باشین…

read more
چرا گوگل جداب‌ترین محل کار دنیاست؟
چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟ ۶۴۰ ۶۴۰ رضا مهدوی
چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟

امروز یه جنگ جدی بر سر جذب منابع انسانی آغاز شده. شرکت ها می‌دونن که برای انجام کارهای بزرگ، به آدمهای بزرگ نیاز دارن. به همین خاطر بحث برندکارفرمایی داره روز به روز داغ‌تر میشه.…

read more
ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه!
ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه! ۱۰۸۰ ۱۰۸۰ رضا مهدوی
ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه!

برند‌های موفق همواره تلاش می‌کنن تا زمین بازی رو عوض کنند و به شما چیزی فراتر از محصول با خدمت بفروشن. ردبول هم همین استراتژی رو در پیش گرفت. مدیران باهوش ردبول تصمیم گرفتن تا…

read more
ویدیو محتوای برنده
ویدیو، محتوای برنده! ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی
ویدیو، محتوای برنده!

تبلیغ ویدیویی تمام ادراک مخاطب رو تحت تاثیر قرار میده و می‌تونه احساساتشون رو تحریک کنه، همه اینها ویدیو رو تبدیل به بهترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه و تسهیل در وفاداری به برند…

read more
توسعه برند چیست؟
توسعه برند چیست؟ ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی
توسعه برند چیست؟

در ادامه خلاصه‌ای از کتاب “واژه‌نامه برند” رو پیرامون موضوع توسعه برند میخونیم: توسعه برند یعنی استفاده از یک برند شناخته شده برای معرفی محصول جدید در بخشی متفاوت از بازار یه برند قدرتمند، با…

read more
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم)

ادامه گفتگو رضا مهدوی با دکتر فرزاد مقدم در مورد اینکه چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟

read more
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول)

مارکتاک، اولین برنامه تخصصی در حوزه برند سازی و بازاریابی اولین قسمت برنامه مارکتاک با حضور دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش مدیریت برند و مولف کتاب هفت گام برندسازی . امیدواریم…

read more
    با من تماس بگیرید