• Let`s Build a Real Brand

وبلاگ

تندیس حقوق برند-همراه اول
تندیس حقوق برند-همراه اول ۳۰۰ ۲۷۲ رضا مهدوی
تندیس حقوق برند-همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران روز پنج شنبه ۵ دی ماه به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس تخصصی حقوق برند و با حضور دکتر غلامرضا…

read more
واژه نامه برند
کتاب واژه نامه برند به همت رضا مهدوی و محمد قاضی زاده توسط انتشارات گردون سپهر منتشر شد. ۸۰۰ ۵۳۴ رضا مهدوی
کتاب واژه نامه برند به همت رضا مهدوی و محمد قاضی زاده توسط انتشارات گردون سپهر منتشر شد.

رضا مهدوی، مدیریت برند و تبلیغات اپراتور سوم، گردآورنده و مترجم این کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همیشه یکی از مشکلات و دغدغه‌های حوزه کسب و کار و برندسازی، نبود یک زبان مشترک…

read more
چرا باید برند بسازیم
چرا باید برند بسازیم؟ ۲۰۰۰ ۱۴۶۱ رضا مهدوی
چرا باید برند بسازیم؟

چرا باید برند بسازیم؟ سوال مهمی که اکثر کسب و کارها به دنبال پاسخ به آن هستند. در این نوشتار قصد دارم به چند مورد از اهمیت های برندسازی در کسب و کارهای حوزه های…

read more
نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا
نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا ۴۵۰ ۴۵۰ رضا مهدوی
نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا

تبلیغ رستوران با هات داگ‌های موتورسوار! این روزها هات‌ داگ‌های متحرک در سطح شهر در حال گردش هستند؛ هات‌ داگ‌های موتور سواری که مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا در کمپین تازه خود به منظور انتقال پیام…

read more
حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده
حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده ۴۶۵ ۲۴۵ رضا مهدوی
حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده

استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی از رویدادها و سازمان‌های مردم نهاد شرکت‌ها همیشه در تلاش برای بزرگنمایی خود در بازار براساس شیوه‌های تبلیغاتی مختلف هستند؛ شیوه‌هایی که اگر در جهت استراتژی برند حرکت کنند، باعث…

read more
تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی ۴۶۵ ۲۴۵ رضا مهدوی
تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی

استراتژی‌های رقابتی برند جدید بامیلو زیر ذره‌بین «فرصت امروز» سال گذشته همین روزها، سایت فروش اینترنتی جدیدی به نام بامیلو در رقابت با سایت‌های مطرحی چون دیجی‌کالا، چاره و ۵۰۴۰ وارد بازار تجارت الکترونیک کشور…

read more
اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران
اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران ۹۶۸ ۵۴۴ رضا مهدوی
اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران

فرانچایز چیست؟ فرانچایز یا همان اعطای حق نمایندگی امتیازی است که گیرنده در ازای پرداخت حق الزحمه و درصدی از در آمد ناخالص به فرانچایز دهنده ،حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات فرانچایز…

read more
مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده
مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده ۸۴۹ ۵۶۵ رضا مهدوی
مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده

یک جایگاه استراتژیک که در بیشتر شرکت‌های ایرانی مغفول مانده است، جایگاه مدیر ارشد برند و نقشی است که مدیریت برند می‌تواند در موفقیت و بقای سازمان ایفا کند. از آنجا که بسیاری از مدیران…

read more
تحلیل کمپین برندینگ همراه اول
تحلیل کمپین برندینگ همراه اول ۸۰۰ ۳۲۷ رضا مهدوی
تحلیل کمپین برندینگ همراه اول

هوای شهرت را داشته‌ باش! “تحلیل کمپین برندینگ همراه اول” مصاحبه با روزنامه فرصت امروز – ۵ بهمن ۱۳۹۳ اهمیت دادن برندها به محیط پیرامون خود، شیوه‌ای است که سال‌ها توسط بسیاری از شرکت‌های مطرح…

read more
    با من تماس بگیرید