چگونه استارت آپ خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم
سرفصل ها :
- برند چیست؟
- نقش تحقیقات بازاریابی در برند سازی
- تدوین استراتژی برند برای استارتاپ
- طراحی و پیاده سازی هویت برند
- پیاده سازی استراتژی برند در استارت آپ
- چرخه مدیریت مدیریت برند
- مطالعات موردی
- تدوین یک استراتژی در کارگاه به صورت عملی
- پیاده سازی استراتژی برند در ویدیو مارکتینگ
بر خلاف باور عموم، برندسازی، انتخاب نام و تبلیغات نیست بلکه تدوین و پیاده سازی استراتژی درست و مناسب، در جای جای کسب و کار است. در این کارگاه خواهید آموخت که چگونه یک استراتژی برند موفق تدوین کرده و آنرا پیاده سازی کنید. می آموزید که چگونه برند از درون سازمان شما ساخته می شود و برندهای بزرگ جهانی چگونه ساخته می شوند و پایدار می مانند.