کمپین 360 درجه خلاقانه

کمپین 360 درجه همون‌طور که از اسمش پیداست، به شما کمک می‌کنه تا با استفاده از رسانه های مختلف بتونید یک پیام واحد رو از کانال های متعدد به مخاطب مخابره کنید. پر‌چالش‌ترین بخش طراحی چنین کمپینی، رسیدن به ایده اصلی (big idea) است. یک کمپین موفق ضمن جلب توجه، پیام مورد نظر شما رو به صورت شفاف به بازار منتقل میکنه و در نتیجه شما عکس‌العمل مورد نظرتون رو از مخاطب دریافت می‌کنید.

کمپین‌های 360 درجه با اهداف مختلفی مانند افزایش آگاهی از برند، معرفی محصول جدید، افزایش فروش و … طراحی و اجرا می‌شوند.

کمپین درمانگاه مهراز قم

کمپین محیطی الماس کویر

کمپین محیطی الماس کویر در شهرهای کرمان، یزد، رفسنجان، سیرجان، بندرعباس و….

کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر

این ظــــرافت

جــــایزه داره!

کمپین تبلیغاتی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر
کمپین محیطی الماس کویر

موشن گرافیک الماس کویر

کمپین چریکی الماس کویر

کمپین چریکی فیلیمو

دنبال یه ایده متفاوت برای طراحی تراکت برای فیلیمو بودیم💡. ایده ای که خلاقانه باشه و حس کنجکاوی مردم رو تحریک کنه. ایده های مختلفی مطرح شد و در نهایت از جمله اجسام از آنچه که در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند، الهام گرفتیم.
جمله رو تغییر دادیم به؛ هیجان از آنچه که فکر می‌کنید به شما نزدیکتر است.
تصمیم گرفتیم که متن رو روی طلق چاپ کنیم تا تو نگاه اول، مردم متوجهش نشن و به نوعی سورپرایز بشن.
قسمت بالای طلق رو تا زدیم تا هم به قرارگیری داخل آینه و پایداریش کمک کنه و هم بتونیم پیام اصلی رو در قسمت تاخورده بذاریم که مخاطب پیام رو کشف کنه؛ 🎁کد اشتراک سه روزه رایگان فیلیمو و کد تخفیف ۲۰ درصدی🎁

کمپین چریکی
کمپین چریکی

کمپین سه گانه درمانگاه مهراز قم

درمانگاه مهراز یه درمانگاه بیمار محوره که هدفش بیشتر پیشگیریه تا درمان. به همین دلیل سعی کردیک که کمپین‌مون پیشگیرانه و آگاهی بخش باشه.
کمپین سه گانه مهراز
کمپین سه گانه مهراز
کمپین سه گانه مهراز

کمپین توییتری فیلیمو

یکی از بهترین و جذاب ترین کمپین هایی که امسال اجرا کردیم، کمپین نقش اول فیلیمو بود این کمپین از طریق تبلیغات غیر مستقیم و با کمک ابزار شنود شبکه اجتماعی نیوزباکس انجام شد ماجرا از این قرار بود که کاربرا با هشتگ نقش اول، یه توییت می زدن که مضمونش این بود؛ اگه قرار بود نقش اول یه فیلم باشم دوست داشتم جای کدوم بازیگر و در کدوم فیلم باشم. بعد از اینکه توییت ها با این هشتگ حسابی چرخید، حالا نوبت ورود ما بود تا با کمک نیوز باکس تمام توییت های مرتبط رو پیدا کنیم بعد لینک اون رو از فیلیمو برمی داشتیم و به کاربر به همراه یه کد تخفیف پاسخ می دادیم.

کمپین سه گانه روغن موتور پاسکال

روغن موتور پاسکال در تست کم کردن روغن، نمره بالایی گرفت و این موضوع باعث شد تا بتوانیم از آن به عنوان مزیت رقابتی استفاده کنیم:
“فقط پاسکال توش ریختم”
کمپین تبلیغاتی روغن موتور پاسکال
کمپین تبلیغاتی روغن موتور پاسکال
کمپین تبلیغاتی روغن موتور پاسکال