نمونه کار کمپین های خلاقانه
اینجا جاییست که استراتژی با خلاقیت تلاقی میکند. کمپینهایی که فقط برای دیده شدن ساخته نشدهاند، بلکه برای درگیر کردن، الهام دادن و ماندن در ذهن طراحی شدهاند. در این بخش، بخشی از پروژههایی را میبینی که از insight تا اجرا، با نگاهی انسانی و اثرگذار شکل گرفتهاند.
کمپین های خلاقانه
هر کمپین یک تجربه است؛ تجربهای از ایده، روایت و تأثیر، در این پروژهها، هدف فقط تبلیغ نبوده بلکه خلق لحظههایی بوده که مخاطب را متوقف و درگیر کند. از کشف ایدهی مرکزی تا اجرای پیام در بسترهای مختلف، هر کمپین حاصل همکاری نزدیک بین تفکر استراتژیک و خلاقیت اجرایی بوده است. در این بخش، نمونههایی را میبینی که توانستهاند برای برندها، معنا، هیجان و گفتگو بسازند؛ کمپینهایی که دیده شدند، اما مهمتر از آن، احساس شدند.