هرکی بالش خوب می‌خواد، لایکو می‌گیره!

کمپین‌های خلاقانه یا خلق داستان‌هایی که در ذهن ماندگار می‍شن. در دنیای تبلیغات، تنها برندهایی موفق‌ هستن که یه داستان جذاب و تأثیرگذار برای گفتن داشته باشن. کمپین‌های تبلیغاتی دیگه تنها به پیام‌های مستقیم و کلیشه‌ای خلاصه نمی‌شن. بلکه به خلاقیت، هدف‌مندی و استراتژی‌های هوشمندانه نیاز دارن. ما توی آژانس برندسازی و خلاقیت رضا مهدوی با ترکیب هنر، داده‌محوری و روان‎شناسی مخاطب، کمپین‌هایی طراحی می‌کنیم که برند شما رو از رقبا متمایز و توی ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنه.
استراتژی تبلیغاتی

هرکی بالش خوب می‌خواد، لایکو می‌گیره!

لایکو، برند قدیمی و دوست‌داشتنی‌ای که تقریباً همه‌مون با کالای خواب باکیفیتش می‌شناسیم، با یه چالش مهم سراغ ما اومد: نسل قدیم با لایکو رابطه‌ی عمیق و احساسی داره، اما نسل جدید اون‌قدرها باهاش ارتباط نگرفته. مأموریت ما این بود که پلی بسازیم بین اصالت برند و زبان نسل جدید. بعد از برگزاری چندین اتاق فکر، به یه ایده‌ی اختصاصی و کاملاً تن‌دوخت رسیدیم. اسم برند لایکو بود و اون‌طرف هم در شبکه‌های اجتماعی، همه دنبال یه چیز بودن: لایک گرفتن!
تاریخ:

1404

مشتری:

لایکو

لوکیشن:

تهران

هدف کمپین

ایده

اینجا بود که همه‌چی به زیبایی کنار هم قرار گرفت. ما این دو مفهوم رو به هم وصل کردیم و رسیدیم به شعاری که در عین سادگی، حسابی به دل می‌شینه: هرکی بالش خوب می‌خواد، لایکو می‌گیره. در تصویر کمپین هم از بالشی به شکل آیکون لایک استفاده کردیم. اجرای کمپین فقط با ۵ سازه تبلیغاتی در باشگاه انقلاب تهران انجام شد، اما به دلیل خلاقیتش، موجی از بازنشرهای خودجوش در شبکه‌های اجتماعی راه افتاد. نتیجه؟ میلیون‌ها ایمپرشن و یه انتشار کاملاً ویروسی برای لایکو، بدون حتی یک ریال تبلیغ دیجیتال!

طرح ها

طرح های اجرا شده این کمپین

مشتریان ما

لیست بعضی از مشتریان ما

افزایش تأثیر

پتانسیل برند خود را تقویت کنید