سبیل گذاشتم گرو

کمپین‌های خلاقانه یا خلق داستان‌هایی که در ذهن ماندگار می‍شن. در دنیای تبلیغات، تنها برندهایی موفق‌ هستن که یه داستان جذاب و تأثیرگذار برای گفتن داشته باشن. کمپین‌های تبلیغاتی دیگه تنها به پیام‌های مستقیم و کلیشه‌ای خلاصه نمی‌شن. بلکه به خلاقیت، هدف‌مندی و استراتژی‌های هوشمندانه نیاز دارن. ما توی آژانس برندسازی و خلاقیت رضا مهدوی با ترکیب هنر، داده‌محوری و روان‎شناسی مخاطب، کمپین‌هایی طراحی می‌کنیم که برند شما رو از رقبا متمایز و توی ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنه.
استراتژی تبلیغاتی

سبیل گذاشتم گرو

برند اَزکی با یه چالش جالب سراغ ما اومد: می‌خواست بیمه رو به‌صورت اقساطی و بدون ضمانت‌نامه بفروشه. اما سؤال اصلی این بود که چطور می‌شه چنین پیشنهادی رو هم معتبر نشون داد، هم با لحن و شخصیت خودِ برند هم‌خوان کرد؟
تاریخ:

1403

مشتری:

ازکی

لوکیشن:

ایران

هدف کمپین

بعد از برگزاری چندین اتاق فکر به یه ایده‌ی بامزه و کاملاً اورجینال رسیدیم. یه نگاهی به گذشته انداختیم؛ اون روزایی که خبری از چک و سفته نبود و مردم برای اعتمادسازی، سیبیلشون رو گرو می‌ذاشتن! همین جا بود که همه‌چی به هم وصل شد. با توجه به لحن و شخصیت برند اَزکی مخصوصاً کاراکتر معروفش، آقای معتمد با سیبیل پرپشت آبی، ایده‌ی نهایی شکل گرفت:

سیبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو!

یه شعار ساده، ماندگار و متناسب با روحیه‌ی برند که هم اعتماد رو یادآور می‌شه، هم طنز خاص خودش رو داره. نتیجه؟ افزایش چشم‌گیر توجه به برند و رشد سهم بازار در مدت کوتاه.

طرح ها

طرح های اجرا شده این کمپین

مشتریان ما

لیست بعضی از مشتریان ما

افزایش تأثیر

پتانسیل برند خود را تقویت کنید