بعد از برگزاری چندین اتاق فکر به یه ایدهی بامزه و کاملاً اورجینال رسیدیم. یه نگاهی به گذشته انداختیم؛ اون روزایی که خبری از چک و سفته نبود و مردم برای اعتمادسازی، سیبیلشون رو گرو میذاشتن! همین جا بود که همهچی به هم وصل شد. با توجه به لحن و شخصیت برند اَزکی مخصوصاً کاراکتر معروفش، آقای معتمد با سیبیل پرپشت آبی، ایدهی نهایی شکل گرفت:
سیبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو!
یه شعار ساده، ماندگار و متناسب با روحیهی برند که هم اعتماد رو یادآور میشه، هم طنز خاص خودش رو داره. نتیجه؟ افزایش چشمگیر توجه به برند و رشد سهم بازار در مدت کوتاه.