• Let`s Build a Real Brand

Extra Blog Elements

Amazing possibilities

محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context

محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی

چرا سه تا آیکون ساده تلسکوپ، آدمک و قلب، باید تو توییتر، بیشتر از دویست هزار لایک بخوره، بیست و پنج هزار بار ریتوییت  و هزار و پونصد بار کوت…

استراتژیست و سرآشپز

استراتژیست و سرآشپز

استراتژیست و سرآشپز ۵۱۲ ۲۹۳ رضا مهدوی

دیروز داشتم با یکی از مشتریام درد دل می کردم. میگفتم مشکل ما استراتژیست های برند اینه که ارزش کار ما به دلیل سطح پایین آگاهی صاحبان کسب و کار…

تمام برندهای گروه سولیکو

معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو

معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو ۸۲۲ ۵۲۲ رضا مهدوی

کاله در مواجهه با بحران اخیر ضعیف عمل کرد و زمان طلایی برای پاسخگویی رو از دست داد. بحران در روابط عمومی مثل آتش سوزیه. اگه مثل من تجربه مواجهه…

چرا گوگل جداب‌ترین محل کار دنیاست؟

چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟

چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟ ۶۴۰ ۶۴۰ رضا مهدوی

امروز یه جنگ جدی بر سر جذب منابع انسانی آغاز شده. شرکت ها می‌دونن که برای انجام کارهای بزرگ، به آدمهای بزرگ نیاز دارن. به همین خاطر بحث برندکارفرمایی داره…

توییت ایلان ماسک
محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی

محتوا یا بستر ارایه محتوا؟ | Content vs. Context

چرا سه تا آیکون ساده تلسکوپ، آدمک و قلب، باید تو توییتر، بیشتر از دویست هزار لایک بخوره، بیست و پنج هزار بار ریتوییت  و…

استراتژیست و سرآشپز
استراتژیست و سرآشپز ۵۱۲ ۲۹۳ رضا مهدوی

استراتژیست و سرآشپز

دیروز داشتم با یکی از مشتریام درد دل می کردم. میگفتم مشکل ما استراتژیست های برند اینه که ارزش کار ما به دلیل سطح پایین…

تمام برندهای گروه سولیکو
معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو ۸۲۲ ۵۲۲ رضا مهدوی

معماری برند کاله و تاثیر بحران اخیر بر برندهای گروه سولیکو

کاله در مواجهه با بحران اخیر ضعیف عمل کرد و زمان طلایی برای پاسخگویی رو از دست داد. بحران در روابط عمومی مثل آتش سوزیه.…

چرا گوگل جداب‌ترین محل کار دنیاست؟
چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟ ۶۴۰ ۶۴۰ رضا مهدوی

چرا گوگل جذاب‌ترین محل‌کار دنیاست؟

امروز یه جنگ جدی بر سر جذب منابع انسانی آغاز شده. شرکت ها می‌دونن که برای انجام کارهای بزرگ، به آدمهای بزرگ نیاز دارن. به…

ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه!
ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه! ۱۰۸۰ ۱۰۸۰ رضا مهدوی

ردبول به شما نوشابه انرژی‌زا نمی‌فروشه!

برند‌های موفق همواره تلاش می‌کنن تا زمین بازی رو عوض کنند و به شما چیزی فراتر از محصول با خدمت بفروشن. ردبول هم همین استراتژی…

ویدیو محتوای برنده
ویدیو، محتوای برنده! ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی

ویدیو، محتوای برنده!

تبلیغ ویدیویی تمام ادراک مخاطب رو تحت تاثیر قرار میده و می‌تونه احساساتشون رو تحریک کنه، همه اینها ویدیو رو تبدیل به بهترین راه برای…

توسعه برند چیست؟
توسعه برند چیست؟ ۷۵۰ ۷۵۰ رضا مهدوی

توسعه برند چیست؟

در ادامه خلاصه‌ای از کتاب “واژه‌نامه برند” رو پیرامون موضوع توسعه برند میخونیم: توسعه برند یعنی استفاده از یک برند شناخته شده برای معرفی محصول…

مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم)

ادامه گفتگو رضا مهدوی با دکتر فرزاد مقدم در مورد اینکه چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟

مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول)

مارکتاک، اولین برنامه تخصصی در حوزه برند سازی و بازاریابی اولین قسمت برنامه مارکتاک با حضور دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…

مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران

اولین برنامه مارکتاک با حضور یکی از بهترینهای صنعت برندینگ کشور ضبط شد. مهمان اولین برنامه دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…

    با من تماس بگیرید