• Let`s Build a Real Brand

Grid Boxed Blog

Site container width
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم)

ادامه گفتگو رضا مهدوی با دکتر فرزاد مقدم در مورد اینکه چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟

read more
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول) ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش اول)

مارکتاک، اولین برنامه تخصصی در حوزه برند سازی و بازاریابی اولین قسمت برنامه مارکتاک با حضور دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…

read more
کارگاه تخصصی تدوین و پیاده سازی استراتژی برند
کارگاه تخصصی تدوین و پیاده سازی استراتژی برند ۷۲۰ ۴۰۵ رضا مهدوی

کارگاه تخصصی تدوین و پیاده سازی استراتژی برند

چگونه کسب و کار خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم سرفصل های کارگاه : تدوین استراتژی برند طراحی و پیاده سازی هویت برند پیاده سازی استراتژی برند…

read more
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران
مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران ۴۸۰ ۳۶۰ رضا مهدوی

مارکتاک – اولین برنامه تخصصی برندسازی و بازاریابی ایران

اولین برنامه مارکتاک با حضور یکی از بهترینهای صنعت برندینگ کشور ضبط شد. مهمان اولین برنامه دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…

read more
استارتی برای برند شدن
کارگاه تخصصی” استارتی برای برند شدن ” برگزار شد ۳۰۰ ۲۲۶ رضا مهدوی

کارگاه تخصصی” استارتی برای برند شدن ” برگزار شد

چگونه استارت آپ خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم سرفصل ها : برند چیست؟ نقش تحقیقات بازاریابی در برند سازی تدوین استراتژی برند…

read more
بازسازی برند روح تازه ای که در کالبد سازمان دمیده می شود ۳۰۰ ۲۷۹ رضا مهدوی

بازسازی برند روح تازه ای که در کالبد سازمان دمیده می شود

در سال‌های اخیر شاهد تغییراتی در ظاهر و عملکرد برخی برندهای بزرگ نظیر بانک سامان ، ملت و… بوده‌ایم؛ تغییری که به یکباره موجی را…

read more
ام بی ای نیوز
ام بی ای نیوز ۳۰۰ ۲۹۴ رضا مهدوی

ام بی ای نیوز

واژه‌نامه‌ منبعی مرجع است که اطلاعاتی راجع به گروهی از اشکال زبانی شامل کلمات، عبارات، کلمات اختصاری‌ و… را به مخاطبان ارائه‌ می‌کند. معنای این…

read more
نشست هم اندیشی هشتمین کنفرانس بین المللی برند
نشست هم اندیشی هشتمین کنفرانس بین المللی برند ۳۰۰ ۲۲۶ رضا مهدوی

نشست هم اندیشی هشتمین کنفرانس بین المللی برند

نشست هم ­اندیشی هشتمین کنفرانس بین­ المللی برند که طی روزهای یازدهم و دوازدهم اسفند ماه در سالن همایش ­های رازی تهران بر­گزار می­شود با…

read more
مصائب برندسازی در ایران
مصائب برندسازی در ایران ۳۰۰ ۲۴۰ رضا مهدوی

مصائب برندسازی در ایران

مدیر برند شرکت همراه اول با بیان اینکه در ایران، برندسازی، درک نشده است، تاکید کرد در مسیر برندسازی در کشور مشکلات عمده وجود دارد.…

read more
تندیس حقوق برند-همراه اول
تندیس حقوق برند-همراه اول ۳۰۰ ۲۷۲ رضا مهدوی

تندیس حقوق برند-همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران روز پنج شنبه ۵ دی ماه به همت دبیرخانه…

read more
واژه نامه برند
کتاب واژه نامه برند به همت رضا مهدوی و محمد قاضی زاده توسط انتشارات گردون سپهر منتشر شد. ۸۰۰ ۵۳۴ رضا مهدوی

کتاب واژه نامه برند به همت رضا مهدوی و محمد قاضی زاده توسط انتشارات گردون سپهر منتشر شد.

رضا مهدوی، مدیریت برند و تبلیغات اپراتور سوم، گردآورنده و مترجم این کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همیشه یکی از مشکلات و دغدغه‌های…

read more
چرا باید برند بسازیم
چرا باید برند بسازیم؟ ۲۰۰۰ ۱۴۶۱ رضا مهدوی

چرا باید برند بسازیم؟

چرا باید برند بسازیم؟ سوال مهمی که اکثر کسب و کارها به دنبال پاسخ به آن هستند. در این نوشتار قصد دارم به چند مورد…

read more
نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا
نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا ۴۵۰ ۴۵۰ رضا مهدوی

نگاهی به کمپین تبلیغاتی برند شیلا

تبلیغ رستوران با هات داگ‌های موتورسوار! این روزها هات‌ داگ‌های متحرک در سطح شهر در حال گردش هستند؛ هات‌ داگ‌های موتور سواری که مجموعه رستوران‌های…

read more
حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده
حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده ۴۶۵ ۲۴۵ رضا مهدوی

حامیان بزرگ و حمایت‌های بی‌فایده

استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی از رویدادها و سازمان‌های مردم نهاد شرکت‌ها همیشه در تلاش برای بزرگنمایی خود در بازار براساس شیوه‌های تبلیغاتی مختلف هستند؛…

read more
تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی ۴۶۵ ۲۴۵ رضا مهدوی

تسخیر بازار با رویکردی تهاجمی

استراتژی‌های رقابتی برند جدید بامیلو زیر ذره‌بین «فرصت امروز» سال گذشته همین روزها، سایت فروش اینترنتی جدیدی به نام بامیلو در رقابت با سایت‌های مطرحی…

read more
اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران
اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران ۹۶۸ ۵۴۴ رضا مهدوی

اولین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز در ایران

فرانچایز چیست؟ فرانچایز یا همان اعطای حق نمایندگی امتیازی است که گیرنده در ازای پرداخت حق الزحمه و درصدی از در آمد ناخالص به فرانچایز…

read more
مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده
مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده ۸۴۹ ۵۶۵ رضا مهدوی

مدیریت برند، جایگاهی از قلم افتاده

یک جایگاه استراتژیک که در بیشتر شرکت‌های ایرانی مغفول مانده است، جایگاه مدیر ارشد برند و نقشی است که مدیریت برند می‌تواند در موفقیت و…

read more
تحلیل کمپین برندینگ همراه اول
تحلیل کمپین برندینگ همراه اول ۸۰۰ ۳۲۷ رضا مهدوی

تحلیل کمپین برندینگ همراه اول

هوای شهرت را داشته‌ باش! “تحلیل کمپین برندینگ همراه اول” مصاحبه با روزنامه فرصت امروز – ۵ بهمن ۱۳۹۳ اهمیت دادن برندها به محیط پیرامون…

read more
ضرورت انجام تحقیقات مستمر بازار در چرخه مدیریت برند ۱۰۲۴ ۶۴۶ رضا مهدوی

ضرورت انجام تحقیقات مستمر بازار در چرخه مدیریت برند

چندی قبل مدیرعاملی عنوان می‌کرد تحقیقات برند صورت گرفته، برای سازمان او مشکلاتی را ایجاد کرده است. می‌گفت هزینه زیادی را صرف تحقیقات برای ایجاد…

read more
همگام با دنیای بازاریابی دیجیتال
همگام با دنیای بازاریابی دیجیتال ۱۰۲۴ ۶۴۶ رضا مهدوی

همگام با دنیای بازاریابی دیجیتال

“همگام با دنیای بازاریابی دیجیتال” حوزه بازاریابی و برندسازی دیجیتالی با ورود تکنولوژی های جدید و دسترسی روزافزون جامعه به دنیای مجازی و تغییر سبک…

read more
    با من تماس بگیرید