مارکتاک / قسمت اول / گفتگو با دکتر فرزاد مقدم(بخش دوم)
ادامه گفتگو رضا مهدوی با دکتر فرزاد مقدم در مورد اینکه چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟
read moreادامه گفتگو رضا مهدوی با دکتر فرزاد مقدم در مورد اینکه چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟
read moreمارکتاک، اولین برنامه تخصصی در حوزه برند سازی و بازاریابی اولین قسمت برنامه مارکتاک با حضور دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…
read moreچگونه کسب و کار خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم سرفصل های کارگاه : تدوین استراتژی برند طراحی و پیاده سازی هویت برند پیاده سازی استراتژی برند…
read moreاولین برنامه مارکتاک با حضور یکی از بهترینهای صنعت برندینگ کشور ضبط شد. مهمان اولین برنامه دکتر فرزاد مقدم فارغ التحصیل رشته تبلیغات با گرایش…
read moreچگونه استارت آپ خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم سرفصل ها : برند چیست؟ نقش تحقیقات بازاریابی در برند سازی تدوین استراتژی برند…
read moreدر سالهای اخیر شاهد تغییراتی در ظاهر و عملکرد برخی برندهای بزرگ نظیر بانک سامان ، ملت و… بودهایم؛ تغییری که به یکباره موجی را…
read moreواژهنامه منبعی مرجع است که اطلاعاتی راجع به گروهی از اشکال زبانی شامل کلمات، عبارات، کلمات اختصاری و… را به مخاطبان ارائه میکند. معنای این…
read moreنشست هم اندیشی هشتمین کنفرانس بین المللی برند که طی روزهای یازدهم و دوازدهم اسفند ماه در سالن همایش های رازی تهران برگزار میشود با…
read moreمدیر برند شرکت همراه اول با بیان اینکه در ایران، برندسازی، درک نشده است، تاکید کرد در مسیر برندسازی در کشور مشکلات عمده وجود دارد.…
read more