کتابچه راهنمای برند

برند شما چیزی فراتر از یک نام یا لوگو است؛ هویتی است که ارزش‌ها، پیام‌ها و تجربه‌های مشتریان را منعکس می‌کند. موفقیت یک برند، در داشتن استراتژی دقیق و مدون، کوتاه مدت و ناپایدار خواهد بود. ما در این مرحله، برند شما را عمیقاً بررسی می‌کنیم، جایگاه آن را در بازار تعیین می‌کنیم و نقشه‌ای روشن برای رشد و تمایز طراحی می‌نماییم.

«هویت بصری زبان بی‌کلام برند است، چیزی فراتر از لوگو، رنگ یا تایپوگرافی هویت بصری، شخصیت برند را در اولین نگاه منتقل می‌کند. در این بخش از کار، هدف ما خلق زبانی بصری است که احساس، ارزش و داستان برند را به‌درستی روایت کند، هویت بصری درست، باعث می‌شود برند شما در ذهن مخاطب ماندگار و در هر فضا قابل تشخیص باشد.»