در بخش ایدهپردازی، ما به برندها کمک میکنیم تا از دل مسئلهها، فرصت بسازن.
مشتریهامون با چالشهای مختلف سراغمون میان، از نیاز به دیدهشدن برند گرفته تا طراحی کمپینهای افزایش فروش و ما با ایدههای خلاق و اجرایی، بهشون کمک میکنیم تا به جواب درست برسن. تیم خلاق ما، متشکل از بیش از ۲۰ کارشناس ایدهپرداز، در قالب چندین اتاق فکر تخصصی کار میکنن. هر پروژه با راهبری علمی و دقیق پیش میره تا ایدههایی شکل بگیرن که هم خلاقانه باشن، هم اثربخش.
ایدهها بعد از چند مرحله فیلتر و بررسی، برای طراحی و تولید به واحد طراحی منتقل میشن و در اونجا تیم طراحی با راهبری مدیر هنری بتونن خروجی با کیفیتی رو ارائه کنن. زمان لازم برای ارائهی هر ایدهی خلاقانه، حدود یک هفته کاریه. بعد از تست اولیه، ایدهها به مشتری ارائه میشن و در صورت نیاز، در اجرای اونها هم کنار مشتریهامون هستیم. در نهایت، هر ایده بر اساس شاخصهای ارزیابی عملکرد (KPI) که از قبل با مشتری توافق میشه، سنجیده میشه تا مطمئن بشیم نتیجه دقیقاً همون چیزیه که برند دنبالش بوده.