مهمات مهمونی

کمپین‌های خلاقانه یا خلق داستان‌هایی که در ذهن ماندگار می‍شن. در دنیای تبلیغات، تنها برندهایی موفق‌ هستن که یه داستان جذاب و تأثیرگذار برای گفتن داشته باشن. کمپین‌های تبلیغاتی دیگه تنها به پیام‌های مستقیم و کلیشه‌ای خلاصه نمی‌شن. بلکه به خلاقیت، هدف‌مندی و استراتژی‌های هوشمندانه نیاز دارن. ما توی آژانس برندسازی و خلاقیت رضا مهدوی با ترکیب هنر، داده‌محوری و روان‎شناسی مخاطب، کمپین‌هایی طراحی می‌کنیم که برند شما رو از رقبا متمایز و توی ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنه.
استراتژی تبلیغاتی

مهمات مهمونی

مجموعه‌ی سحرچین سلامت با برند TNT برای افزایش فروش در تهران سراغ ما اومد. برند در سایر شهرها فروش خیلی خوبی داشت، اما توی تهران نیاز به تحریک بازار و تقویت نقاط فروش داشت. از همون اول مشخص بود که با یه برند یاغی و پرانرژی طرفیم. پس مسیر ایده‌پردازی‌مون هم رفت سمت همین روحیه‌ی برند. با نگاهی به اسم برند TNT رسیدیم به شعار بامزه‌ی: مهمات مهمونی!
تاریخ:

1403

مشتری:

سحرچین سلامت

لوکیشن:

تهران

هدف کمپین

ایده

از دل این شعار، ایده‌ی طراحی یه بسته‌بندی متفاوت بیرون اومد: جعبه‌های چوبی شبیه صندوق مهمات نظامی که داخلش محصولات خوش‌طعم تی‌اِن‌تی قرار می‌گرفت. این جعبه‌ها به‌خاطر ظاهر عجیب و غیرمنتظره‌شون در نقاط فروش حسابی جلب توجه کردن و به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شدن. به‌صورت هم‌زمان با چندین اینفلوئنسر با شخصیت یاغی هم همکاری کردیم تا روایت کمپین در فضای دیجیتال تقویت بشه. نتیجه؟ بیش از ۵ میلیون ایمپرشن، نرخ درگیری فوق‌العاده بالا با محتوا و برندی که حالا بیش از یک ساله با قدرت در مسیر همین کمپین داره جلو می‌ره.

طرح ها

طرح های اجرا شده این کمپین

مشتریان ما

لیست بعضی از مشتریان ما

افزایش تأثیر

پتانسیل برند خود را تقویت کنید