زخم کاری

کمپین‌های خلاقانه یا خلق داستان‌هایی که در ذهن ماندگار می‍شن. در دنیای تبلیغات، تنها برندهایی موفق‌ هستن که یه داستان جذاب و تأثیرگذار برای گفتن داشته باشن. کمپین‌های تبلیغاتی دیگه تنها به پیام‌های مستقیم و کلیشه‌ای خلاصه نمی‌شن. بلکه به خلاقیت، هدف‌مندی و استراتژی‌های هوشمندانه نیاز دارن. ما توی آژانس برندسازی و خلاقیت رضا مهدوی با ترکیب هنر، داده‌محوری و روان‎شناسی مخاطب، کمپین‌هایی طراحی می‌کنیم که برند شما رو از رقبا متمایز و توی ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنه.
استراتژی تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی زخم کاری

برای معرفی فصل دوم زخم کاری، یه کمپین چندکاناله طراحی کردیم که ترکیبی بود از تبلیغات محیطی هدفمند، کارهای چریکی و محتوای خلاق تو فضای دیجیتال. هدف‌مون فقط دیده‌شدن نبود می‌خواستیم دوباره همه درباره‌ی زخم کاری حرف بزنن و دقیقاً همین اتفاق افتاد. کمپین باعث شد موج بزرگی از خبر و گفت‌وگو راه بیفته. از اطلاع‌رسانی‌های قبل از پخش گرفته تا وایرال شدن سکانس‌ها و بحث‌های داغ کاربرا تو شبکه‌های اجتماعی، سریال دوباره شد سوژه‌ی روز. ترکیب تبلیغات محیطی، ایده‌های چریکی و حضور هوشمندانه توی فضای آنلاین باعث شد فیلیمو و زخم کاری ۲ حسابی تو چشم بیان و میزان دیده‌شدن تو چندین نقطه تماس بالا بره.
تاریخ:

1402

مشتری:

فیلیمو

لوکیشن:

تهران

هدف کمپین

طرح ها

طرح های اجرا شده این کمپین

مشتریان ما

لیست بعضی از مشتریان ما

افزایش تأثیر

پتانسیل برند خود را تقویت کنید